Takuu- ja toimitusehdot

Meillä on pitkä kokemus ulkoporealtaiden huollosta, ja tiimimme koostuu alan ammattilaisista. Olemme suorittaneet monenlaisia huoltotarpeita eri altaille ja voimme taata, että laitteesi on asiantuntevissa käsissä.

Altaiden toimitusehdot

Veloxia Oy (y-tunnus 0950089-6) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille tai yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Takuu (Novitek-allas)

YLEISET TAKUUEHDOT

Veloxia Oy:n myymien Novitek ulkoporealtaiden takuun myöntää Oy Nordic Spa Ltd. (Novitek). Voit tutustua takuuehtoihin osoitteessa: https://www.novitek.fi/ohjeet . Mahdolliset tuotepuutteet tai virheet eivät vapauta ostajaa maksuvelvollisuudesta Veloxia Oy:tä kohtaa. Tuotepuutteiden ja virheiden korvaamisesta vastaa Novitek.

Maksu

Tilaus maksetaan laskulla, rahoituksella tai laskulla sekä rahoituksella. Lasku toimitetaan asiakkaalle tilausvahvistuksessa mainittuna ajankohtana tai erikseen sovittavana ajankohtana. Mikäli maksutapana on rahoitus, hoitaa Veloxia tiedot rahoitusyhtiölle asiakkaan puolesta. Allas katsotaan toimitetuksi asiakkaalle, kun allas on valmistunut tehtaalla. Allas vapautetaan asiakkaalle toimitukseen maksettua laskua tai hyväksyttyä rahoituspäätöstä vastaan. Tuotteet ovat toimittajan omaisuutta, kunnes koko kauppahinta on suoritettu.

Tilauksesta valmistettavia tuotteita peruttaessa myyjällä on oikeus pidättää / veloittaa 25 % kauppasummasta myyjälle tilauksesta aiheutuneina kuluina.

Toimitus

ALTAAT

Allaspakettien toimitusmaksu on 300 € (Oulun korkeuteen asti), tai erikseen sovittava summa, joka kattaa toimituksen Manner-Suomeen.

Tuotteet toimitetaan aina mahdollisimman nopeasti tilausruuhkasta riippuen ja arvioidun toimitusajan mukaan. Allas pyritään toimittamaan asiakkaan kanssa sovittuna ajankohtana (myyjä on yhteydessä asiakkaaseen). Viivästyneestä toimitusajasta johtuvia korvauksia ei myönnetä. Kampanjoissa noudatetaan kampanjan ehtoja näiden ehtojen lisäksi.

Allas toimitetaan perälavallisella kuorma-autolla pystyasennossa asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen tai niin lähelle toimitusosoitetta, kuin kuorma-autolla on mahdollista. Tuotteiden kanto kohteessa tietylle paikalle ei kuulu toimitukseen. Jos toimitus sisältyy kauppaan, niin sillä tarkoitetaan kuljetusta perille asiakkaalle kuorma-autotien päähän perälaitanosturilla pihaan laskettuna. Mahdollinen erikoispurku muulla nosturilla tai muut tuntemattomat syyt, jotka aiheuttavat ylimääräisiä kustannuksia toimittajalle tullaan laskuttamaan asiakkaalta, ellei tästä ei ole etukäteen erikseen sovittu.

Kuljetuksessa mahdollisesti syntyneistä vaurioista ja hyvityksistä vastaa Novitek.

Tarkastathan paketin ulkoisesti ennen vastaanottokuittausta.

Peruutus -ja palautusoikeus

Sinulla on 14 päivän peruutus- ja palautus oikeus tilauksesta, joka koskee koti- ja etämyyntiä.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuskuluista vastaa asiakas.

Tilauksesta valmistettavia tuotteita (ulkoporealtaat) peruttaessa tai palautettaessa myyjä pidättää / veloittaa 25 % kauppasummasta myyjälle tilauksesta aiheutuneina kuluina.

Ongelma tilanteet

Tarkastathan paketin ulkoisesti ennen vastaanottokuittausta. Havaituista ulkoisista kuljetusvaurioista on ilmoitettava heti kuljettajalle tai asiakaspalveluumme, joka merkkaa vauriot ylös. Kaikki kuljetusvauriot tulee myös ilmoittaa viimeistään 7 päivän kuluessa kirjallisena osoitteeseen mail@novitek.fi. Tuotteen puutteellisuudesta on ilmoitettava myyjälle 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mahdollisista puutteellisuuden korjaamisesta vastaa Novitek.

Mikäli toimitetussa tuotteessa on vikoja tai puutteita, ilmoita viipymättä niistä myyjälle osoitteeseen mail@novitek.fi.

Jos tuotteet asennetaan ennen reklamointia, ei purku- ja asennustöitä korvata mahdollisen korjaavan työn yhteydessä.

Ylivoimanen este (Force majeuru)

Myyjästä, toimittajasta tai sen yhteistyökumppaneista tai alihankkijoista riippumaton ylivoimainen este vapauttaa toimittajan noudattamasta tämän sopimuksen ehtoja ylivoimaisen esteen ajaksi. Tällaisia esteitä ovat esim. lakko, työsulku, tulipalo, tietoliikennehäiriö, viranomaisen määräys tai muu vastaava myyjän valtapiirissä tapahtunut odottamaton tapahtuma, yhteiskunnallinen tila tai tapahtuma kuten kapina, sota tai rajoitus tai muu vastaava merkittävä ja epätavallinen myyjästä riippumaton syy.

Altaan aktiivinen käyttö on samalla myös parasta huoltoa tehdylle investoinnille, muistat vain suorittaa tarvittavat hoito- ja huoltotoimenpiteet säännöllisesti.

Ulkoporealtaidemme komponenteille myönnämme kahden (2) vuoden, ennen vuotta 2019 myydyt altaat (3) vuoden, allasakryylille viiden (5) vuoden sekä rungolle kymmenen (10) vuoden takuun.

Takuuehdot:

Takuuehdot ovat voimassa toimituspäivästä alkaen.

Toimittaja ei vastaa altaan ohjeidenvastaisesta asennuksesta, käytöstä tai laiminlyönneistä.

Takuu ei kata sähköverkosta, sähkökatkoista tahi altaan hoidon laiminlyönnistä johtuvia mahdollisia vaurioita.

Altaan hoidon laiminlyönnillä tarkoitetaan ohjeiden vastaista  kemikaalien käyttöä, veden kunnossapidon laiminlyöntiä, vedenpinnan väärän korkeuden, suodattimien
puhdistuksen ja veden vaihdon laiminlyöntiä sekä ohjeiden vastaista altaan tyhjänä säilyttämistä. Allasta ei tule eikä saa tyhjentää talveksi.

Altaisiin on kiellettyä tehdä muutostöitä muuta kuin Veloxia Oy:n toimesta tai kirjallisella luvalla.

Altaan puhdistukseen ei saa käyttää kuin siihen tarkoitettuja kemikaaleja eikä hankaavia pesuvälineitä. Suositeltavat hoitotuotteet löydät: https://shop.veloxia.fi

Toimittaja ei vastaa mahdollisesta käyttöajan menetyksestä tai mahdollisesta altaan ympärille rakennetun terassin tai rakenteiden purusta.

Terassiin upotettuun ammeeseen on tehtävä huoltoluukut tai tarvittava tila huoltoa varten altaan sivuille. Tarkasta tarvittavien mallikohtaisten huoltoluukkujen oikeat
sijainnit toimittajalta: myynti@veloxia.fi / 040 132 8812

Itse aiheutetut mekaaniset vauriot eivät kuulu takuun piiriin.Takuu kattaa materiaali- ja valmistusvirheet. Takuu ei kata normaalia kulumista.

Tarvittaessa asiakas nostaa altaan pois upotusaukosta omalla kustannuksellaan (nosturilla tai vastaavalla) ennen huoltohenkilön saapumista paikalle. Tarvittaessa asiakas pakkaa altaan lähetyskuntoon (kuormalava altaan alle ja allas kiristysliinalla kiinni lavaan) siten, että jakeluauto pääsee noutamaan altaan perälautanosturilla maahantuojan huoltotiloihin. Veloxia maksaa jakeluauton rahdit molempiin suuntiin, mikäli kyseessä takuunalainen korjaus tai altaan vaihtotyö.

Saaressa tai vastaavissa kohteissa, asiakas pakkaa ja toimittaa altaan omalla kustannuksellaan mantereelle, mistä jakeluauto voi noutaa altaan Veloxian huoltotiloihin korjauksen ajaksi ja Veloxia palauttaa altaan takaisin paikkaan, mistä jakeluauto altaan nouti.

Sähkötyöt, kuten altaan irroitus ja uudelleenkytkentä kuuluu aina tilaajalle.

Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää?

Jätä yhteydenottopyyntö

Scroll to Top